Segédletek:
engedélyezett a kipörgésgátló, az automata váltó és a kuplung. A többi tiltott!
Versenykörülmények:
Versenytáv:50%
Mechanikai hibák: normál
Gumikopás:2x
Fogyasztás:2x
Törés: 70%(monacoban 50%)
Időjárás: változó
Időmérő:
20 perces és 12 kört lehet megtenni!
Chat stop van!(akát csak versenyen)
Restart NINCS(nem az első kanyarban kell megnyerni a versenyt) csak akkor ha szerverproblémát észleltek!
Rajtprocerúra van! Rajtrácsra felállás és felvezetőkör! (Box elhagyása 120mp és felérni a rajtrácsra 60mp) Aki kihagyja annak a boxból kell rajtolnia!
Büntetések/óvások
Óvni futam után (24órán belül) lehet msn-en.(szükséges a replayban szereplő idő és hogy ki ellen) A Bírói Testület(BT) vizsgálja az eseteket! Minden esetet egyediként vizsgálunk! Figyelembe véve a szándékosságot illetve mennyi előny/hátrány történt. A BT döntést el kell fogadni, fellebezést nem lehet benyujtani!
Versenyszituációk:
Vágni/szélesíteni és így előnyt szerezni tilos! Az így szerzett előnyt(pozíciót) vissza kell adni a lehető legrövidebb időn belül!
Ütközés esetén nem köteles bevárni a szenvedő felet! De ha így tesz az esetleges büntetés mértéke CSÖKKENHET!
Kék zászlós figyelmesztetést figyelembe kell venni minél hamarabb elengedni a gyorsabb versenyzőt! Lehetőleg az ideális ívről lehúzódva gázelvétellel tegyük!
Sárga zászló alatt előzni Tilos! Ha mégis előzés történt vissza kell engedi az illetőt!
Pontozás: 10-7-4-2-1
(a futam 90%át telsesíteni kell h vki pontot kapjon)